Компанія Rokotok здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення товарів належної якості
Повернути товари клієнти можуть поштою. Комісії за повернення товару немає.
Термін повернення товарів
Повернення товарів, придбаних на сайті https://rokotok.org.ua можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Документи для оформлення повернення
Етикетку для повернення надаємо разом з товаром в коробці посилки.
Умови повернення
Для повернення товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості;
Процедура повернення товару належної якості
У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно:
- зателефонувати за номером +380930208164 і повідомити про намір повернути оплачений товар;
- надіслати товар службою доставки Нова пошта
- повідомити № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
Адреса для повернення товарів
Україна, м. Рівне, Нова пошта, відділення №12.
Отримувач: Присяжнюк Василь Юхимович, +380930208164.
Оплата зворотної доставки при відмові клієнта
Якщо клієнт купив невідповідний товар, не підійшов розмір або товар більше не потрібний, то покупець повинен сплатити фактичну вартість зворотної доставки.
Якщо продавець не може прийняти товар на повернення, то послуги зворотньої доставки оплачує покупець в розмірі фактичної вартості зворотної доставки.
Термін повернення грошей за товар
Після отримання та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 3 банківських робочих днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця.
Повернення товарів неналежної якості (бракованих товарів)
Повернути товари клієнти можуть поштою. Комісії за повернення товару немає.
Термін повернення товарів
Повернення товарів, придбаних на сайті https://rokotok.org.ua/ можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Документи для оформлення повернення
Етикетку для повернення надаємо разом з товаром в коробці посилки.
Умови повернення
Якщо отриманий товар неналежної якості, невідповідний, пошкоджений під час доставки чи має дефекти, то покупець може відмовитися від нього на пошті або зробити повернення.
Процедура повернення товару неналежної якості
У разі необхідності повернення товарів неналежної якості, покупцеві необхідно:
- зателефонувати за номером +380930208164 і повідомити про намір повернути оплачений товар;
- надіслати товар службою доставки Нова пошта
- повідомити № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
Адреса для повернення товарів
Україна, м. Рівне, Нова пошта, відділення №12.
Отримувач: Присяжнюк Василь Юхимович, +380930208164.
Оплата зворотної доставки для дефектних товарів
Якщо товар неналежної якості, невідповідний, пошкоджений під час доставки чи має дефекти, то його зворотна доставка для покупця безкоштовна.
Також продавець оплачує послуги зворотної доставки товарів і за таких умов:
- продавець не може прийняти товар на повернення;
- покупець відмовився від товару на пошті;
Термін повернення грошей за товар
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 3 банківських робочих днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця.
Обмін товару
Обмін товарів, придбаних на сайті https://rokotok.org.ua можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. Обмін проводиться на такий же товар або аналогічний (за погодженням з покупцем).
Обміняти товари клієнти можуть поштою. Комісії за обмін товару немає.
Документи для оформлення обміну товару
Етикетку для обміну надаємо разом з товаром в коробці посилки.
Умови обміну товарів
Для обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості;
Процедура обміну товарів
У разі необхідності обміну товару покупцеві треба:
- зателефонувати за номером +380930208164і повідомити про намір обміняти оплачений товар;
- надіслати товар службою доставки Нова пошта
- повідомити № декларації надісланої посилки;
Адреса для відправлення товарів на обмін
Україна, м. Рівне, Нова пошта, відділення №12.
Отримувач: Присяжнюк Василь Юхимович, +380930208164.
Оплата доставки товарів для обміну
Послуги доставки товарів для обміну оплачує покупець.
Термін проведення обміну
Обмін проводиться протягом 3 робочих днів після отримання товару від покупця.
В разі неможливості здійснити обмін
Якщо продавець не може здійснити обмін товару на аналогічний, то покупцеві повертаються кошти за товар в повному розмірі. Кошти повертаються протягом 3 робочих днів. Повернення коштів може бути здійснено через платіжну систему на вибір покупця.
Інша важлива інформація
Дії покупця при отриманні товару
При отриманні товару у відділенні поштового оператора чи від кур'єра покупець повинен перевірити:
- цілісність упаковки
- комплектацію
- наявність пошкоджень товару
- впевнитись в тому, що це саме той товар, який замовляли
В разі виявлення недоліків покупець має право відмовитись від отримання посилки. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачує продавець.
Товари, які не можуть бути повернуті чи обміняні
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні чи поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.